Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Informacja - reklamacje w transporcie

W trosce o jakość dostarczanych przez firmę Andre Abrasive Articles wyrobów, pragniemy zwrócić Państwa uwagę na konieczność sprawdzenia dostarczanego towaru w momencie dostawy.

Jest dla nas sprawą kluczową, aby nasi Klienci otrzymali pełnowartościowy, nieuszkodzony wyrób, dlatego też z dużą starannością dokonujemy wyboru firm przewozowych. Pomimo tego zdarzają się czasami sytuacje, gdzie dochodzi do uszkodzenia towaru. W przypadku braku sprawdzenia przesyłki w momencie dostawy, nie jesteśmy w stanie zidentyfikować gdzie i kiedy doszło do uszkodzenia.

Jedynym sposobem uniknięcia w/w sytuacji jest sprawdzanie jakości dostarczanych przesyłek. Bardzo ważnym jest, aby po stwierdzeniu niezgodności, bezzwłocznie wypełnić załączony protokół szkodowy, który jest jedynym dokumentem umożliwiającym nam wszczęcie postępowania reklamacyjnego u przewoźnika.

Jednocześnie przypominamy, że na podstawie art. 9 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o prawie przewozowym (Dz. U. z 2015 r. poz. 915) czas na zgłoszenie uszkodzenia towaru z winy przewoźnika wynosi 7 dni, w przypadku, gdy uszkodzenie nie było zauważalne z zewnątrz.

Jeśli w toku rozpatrywania reklamacji okaże się, że towar uległ uszkodzeniu w transporcie, a nie został dołączony protokół szkodowy, lub minął termin składania zgłoszenia, będziemy mieli bardzo ograniczoną możliwość pozytywnego rozpatrzenia złożonej przez Państwa reklamacji.

Wzory protokołów szkodowych używanych przez współpracujących z nami przewoźników, które należy wypełnić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia bądź ubytku towaru, znajdują się na stronach internetowych przewoźników, a także na naszej stronie internetowej w zakładce „Pliki do pobrania”.